Відгуки наших клієнтів

ДП «Одесастандартметрологія» постійно підвищує якість обслуговування клієнтів. Для зворотного зв'язку з нашими клієнтами на підприємстві працює гаряча лінія, зателефонувавши на яку Ви можете повідомити про виявлені проблеми в роботі підприємства, залишити позитивний або негативний відгук про конкретного співробітника компанії.

Ми гарантуємо, що всі звернення будуть оброблені і співробітниками підприємства буде докладено максимум зусиль, щоб всі виниклі проблеми не повторювалися надалі.

Ми підняли планку обслуговування високо і намагаємося щодня відповідати цьому рівню. Але без Вашої допомоги це зробити дуже складно, тому ми будемо Вам вдячні, якщо Ви залишите відгук про роботу наших співробітників за телефонами гарячої лінії: (048)715-00-94, (048)715-00-95 в будні дні з 8.15 до 16.30.

Залишити відгук прямо зараз:

Product 
Name 
EMail  (will not be published)
Comment 
Обрати мову