Семинар ISO 22000:2018 в Одессе

Новий стандарт, який підвищить безпеку в секторі атомної енергетики

Опубликовано: 23 Июль 2018
Просмотров: 101

Досягнення належного рівня безпеки - основна мета суб'єктів більшості галузей економіки, вона досягається, крім іншого, шляхом підвищення якості продуктів і послуг за умови максимізації їх безпеки. Сектор атомної енергетики не є винятком.

У той час, як великі аварії в секторі атомної енергетики досить рідкісне явище, їх наслідки катастрофічні. Тому в більшості країн діяльність суб'єктів сектора атомної енергетики є об'єктом дуже жорсткого регулювання. Крім того, відповідні вимоги поширюються на продукти та послуги сторонніх організацій, які входять в ланцюжок поставок даного сектора.

Для забезпечення дотримання таких вимог нещодавно був опублікований стандарт ISO 19443:2018 "Системи управління якістю. Конкретні вимоги до застосування стандарту ISO 9001:2015 організаціями у ланцюжку поставок атомної енергетики, які постачають важливі для ядерної безпеки продукти і послуги".

Новий стандарт допоможе всім зацікавленим сторонам, так чи інакше пов'язаних з сектором атомної енергетики, застосовувати принципи і керівні вказівки стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Впровадження стандартів ISO 19443:2018 і ISO 9001:2015 дозволить підприємствам підвищити безпеку і узгодити процедури аудиту.

Крім того, стандарт ISO 19443:2018 узгоджений з багатьма місцевими, регіональними та міжнародними нормативами і вимогами і дозволяє організаціям краще управляти ризиками, пов'язаними з будівництвом атомних електростанцій, в кінцевому рахунку підвищуючи ефективність і надійність АЕС.

Стандарт ISO 19443 був розроблений міжнародними експертами в тісній співпраці з Міжнародним агентством з атомної енергії (IAEA; МАГАТЕ), яке є офіційним партнером ISO. Новий стандарт ISO 19443: 2018 розробив технічний комітет ISO/TC 85 "Ядерна енергія, ядерні технології і радіологічний захист".

Інформація для Вас
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Отримайте відповіді на Ваші запитання від одного з працівників нашої служби підтримки клієнтів, заповнивши наведену нижче форму. Також будемо вдячні Вам за будь-які зауваження та пропозиції щодо оптимізації роботи підприємства та його відділів.